Het stadsbestuur herinnert alle hondenbezitters eraan dat de hondenbelasting voor het lopende jaar op 1 juli 2026 moet worden betaald.
Voor betalers via automatische incasso: Heeft u de gemeente een SEPA-machtiging gegeven? Dan hoeft u verder niets te doen – het bedrag wordt automatisch en op tijd afgeschreven.
Voor particulieren die zelf betalen: zorg ervoor dat u de belasting tijdig overmaakt. De bankgegevens vindt u op uw aanslagbiljet voor de hondenbelasting of hier.
De huidige belastingtarieven in één oogopslag:
- 1 hond: 70,00 € per jaar
- 2 honden: 105,00 € per jaar per hond
- 3 of meer honden: 125,00 € per jaar per hond
Zoekresultaten worden geladen
Geen medewerkers gevonden.


